Evidenční správa

 

  • přehled nájemců, resp. uživatelů jednotlivých bytů a osob, které v těchto bytech bydlí, přehled nájemců nebytových prostor a účelu jejich využití
  • vedení korespondence, administrativní a technické dokumentace, včetně archivace, kontakt s nájemci a uživateli bytů a nebytových prostorů
  • vedení přehledné evidence o dokladech, příjmech a výdajích spojených se správou domu
  • každý měsíc předávat aktualizovaný předpis měsíčních záloh na služby a příspěvků do fondu oprav (zálohy na opravy)
  • jednou za čtvrt roku předávat aktualizovaný seznam dlužníků
  • výběr záloh na služby a příspěvků do fondu oprav (zálohy na opravy)
  • vyúčtování záloh na služby a příspěvků do fondu oprav (záloh na opravy)
  • tisk evidenčních listů, tisk složenek
  • styk s bankou – možňujeme stálou kontrolu bankovních operací v rámci internetového bankovnictví
  • zpracování podkladů nutných pro poskytnutí úvěru

Mám zájem o službu

Máte zájem o naše služby nebo se chcete na něco zeptat? O jakou službu máte zájem zájem? Napište nám